Köşe Yazarlarımız

TUNCER IŞIK YAZDI:SEVGİNİN BELGESİ DOKUNMAKTIR….

Sevginin belgesi dokunmaktır…. Uzak durmak ise… Seni sevmiyorum demektir.. Dokunmak aşktır… Dokunmamak ise nefrettir… Dokunmak sevmektir…… Dokunmamak ise sevmemektir… Dokunmak barıştır sevgidir..… Dokunmamak ise kavgadır.… Dokunmak mutluluktur huzurdur….. Sevgidir aşktır..

TUNCER IŞIK YAZDI:SEVGİNİN BELGESİ DOKUNMAKTIR….

Sevginin belgesi dokunmaktır….

Uzak durmak ise…

Seni sevmiyorum demektir..

Dokunmak aşktır…

Dokunmamak ise nefrettir…

Dokunmak sevmektir……

Dokunmamak ise sevmemektir…

Dokunmak barıştır sevgidir..…

Dokunmamak ise kavgadır.…

Dokunmak mutluluktur huzurdur…..

Sevgidir aşktır ve de tutkudur….

*

İster yakınımız ister komşumuz…..

Oğlumuz, kızımız, eşimiz arkadaşımız…….

Kim olursa olsun hiç fark etmez….

İnsanlar karşılaştıkları süreçlerde…

Birbirlerini sevenler kucaklaşırlar….

Sıkı sıkıya sarılır ve kucaklaşırlar…

Gözlerinin içine bakarlar….

Ellerini ellerinden ayrılmaz…

Diz dize yan yana otururlar..

Saçın dağılmış der saçına dokunur……

Zayıflamışsın der yanağına dokunur…..

*

Sevmeyenler karşılaştıklarında..….

Kucaklaşmazlar….

Uzaktan hal hatır sorarlar…

Yüzler gülmez, resmi konuşurlar..

*

Sevmediklerimizi görmezden gelir iken..

Sevdiklerimize uzaktan sesleniriz…

Kucaklaşır ve de sıkı sıkıya sarılırız…

*

Çocuklar bizim çocuklarımız……

Sevgilerini dokunarak belli ederler..

Sevdiklerine sıkı sıkıya sarılırlar….

Sevdiği insanın kucağına oturur…

Sürekli sevdiğine dokunur..

Ellerini ellerinden ayırmaz..

Yürürken yanında yürür, elini tutar…

Sürekli dokunur, bir şeyler sorarlar…..

Sevdikleriyle sürekli konuşurlar…

*

Çocuklar bizim çocuklar onlarda !….

Sevmediklerini görmezden gelirler……

Yanlarına sokulmaz, uzak dururlar…

Anne bak amcan gelmiş diye uyarır..

Git Amcanın  eline öp der…..

Çocuk zoraki elini öper, uzaklaşır….

*

Hayvanlarda !….

Sevgilerini dokunarak belli ederler..

Köpek sevdiklerinin yanında durur..…

Sevdiğine patileri ile dokunur..

Sevdiği insanın kucağına atlar..

Sevmediklerine ise uzak dururlar…

Ve de dişlerini gösterir havlar….

*

Canlılar sevdiklerine yakınlaşır…….

Ve de dokunur iken…

Sevmediklerine ise uzak dururlar..…..

*

Bebekler anne kucağında uyur…

Yatağına bıraktığın an ağlar….…

Anne tekrar kucağına bebek susar……..

Kucakta tekrar uyumaya devam eder….

*

Dokunmak seni çok seviyorum !……

Dokunmamak seni sevmiyorum demektir..

Sevmenin belgesi dokunmaktır….

Benden söylemesi…….

 

Not; Londra’ya gideceğimden yazılarıma ara veriyorum.

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL