
Türkiye genelinde 8 Eylül 2025 Pazartesi günü itibariyle ilk ders zili çaldı.2025-2026 yılı eğitim öğretim yılı etkinliklerle başladı.Kutlama töreninde ilk olarak Cumhuriyet Meydanı Atatürk Anıtı’na Çelenk sunuldu.Ardından ülkemizin kurucusu ve..
Türkiye genelinde 8 Eylül 2025 Pazartesi günü itibariyle ilk ders zili çaldı.2025-2026 yılı eğitim öğretim yılı etkinliklerle başladı.Kutlama töreninde ilk olarak Cumhuriyet Meydanı Atatürk Anıtı’na Çelenk sunuldu.Ardından ülkemizin kurucusu ve ebedi başkomutanımız Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere şehitlerimiz,şehadete ulaşmış olan öğretmenlerimiz için bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu.Ardından Uzunköprü İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdem Mısırlı günün anlam önemini anlatan bir konuşma yaptı.Mısırlı açıklamasında; “2025-2026 Eğitim Öğretim yılına, yepyeni umutlarla ve büyük bir heyecanla başlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu yıl da, geleceğimizin mimarı olan çocuklarımızı; düşünen, sorgulayan, yenilikçi ve başarılı bireyler olarak yetiştirmek için var gücümüzle çalışacağız.Sevgili öğrencilerimiz; yeni bir yıl, yeni umutlar ve yeni başarıların kapısını aralıyor. Her gününüzde daha çok öğrenmeye, daha çok keşfetmeye ve hayallerinize yaklaşmaya gayret edin. Unutmayın; sizler, geleceğin mimarları ve yarının umudusunuz.Kıymetli velilerimiz; evlatlarımızın en güçlü desteği sizlersiniz. Okul ve aile el ele verdiğinde, hiçbir engel onların yoluna çıkamaz. İnancınız ve sevginizle onların en büyük motivasyon kaynağısınız.Değerli öğretmenlerimiz; sizler, bilginizle, sabrınızla ve gönül emeğinizle geleceğimizi şekillendiriyorsunuz. Her öğrencinin yüreğine dokunan ışığınız, onların hayatında sonsuz izler bırakacaktır. Bu yıl da çocuklarımızın hayallerine güç katacağınıza yürekten inanıyorum.Kademeli olarak hayata geçirilen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli,öğrencilerimizi hem akademik başarılarla donatmak hem de ahlaki, sosyal ve duygusal açıdan da donanımlı bireyler olarak yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu modelle birlikte, erdemli insan yetiştirme anlayışı; adalet, saygı ve sorumluluk gibi temel değerler etrafında şekillenmekte, eğitim süreci bütüncül bir yaklaşımla yeniden yapılandırılmaktadır.Bizler de bu bilinçle, ülkemizi daha aydınlık bir geleceğe taşımak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tüm eğitim camiamıza hayırlı olmasını temenni ediyor, başarı, sağlık ve huzur getirmesini diliyorum.” İfadelerini kullandı.Buradaki tören görevli 2 öğrenci tarafından okunan şiir ile sona erdi.Etkinlikler kapsamında son olarak ilçemizde gönderilen ders kitapları ve yardımcı kaynak kitapların dağıtımı yapıldı.


YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)