
Uzunköprü Belediye Başkanı Ediz Martin, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Ediz Martin, “Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları, 19 Mayıs..
Uzunköprü Belediye Başkanı Ediz Martin, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Başkan Ediz Martin, “Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları, 19 Mayıs 1919 tarihinde Samsun’da emperyalizme karşı Türk milletiyle beraber eşi benzerine rastlanmamış bir kahramanlık mücadelesi sergilemiş, bağımsızlık ateşini yakmıştır. Türk milleti, sömürgeci güçlerin dayattığı bağımlı ve onursuz bir geleceği reddetmiş, kendi geleceğini belirleme kararlılığını ortaya koymuştur” dedi.
Belediye Başkanı Ediz Martin, yayınladığı kutlama mesajında şu ifadelere yer verdi; “Bu büyük günün 107. yılı hepimize kutlu olsun. 19 Mayıs 1919, ulusumuzun başkaldırısıdır. Türk milleti, bağımsızlığı uğruna, vatan toprağı için canını dahi hiçe sayarak yazdığı destansı mücadele ile tarihe damga vurmuştur. Ulu Önderimiz, Başkomutanımız Gazi Mustafa Kemal Atatürk, Türk milleti için bir dönüm noktası olan bu günü, aydınlık bir geleceğin teminatı olan gençlerimize bayram olarak armağan etmiştir. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız; ulusumuza, gençlerimize ve her zaman genç kalacak olan Cumhuriyetimize kutlu olsun” diye konuştu


YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)