
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Edirne İl Başkanlığı’nın geçtiğimiz Perşembe günü Lalapaşa ilçesinden başlattığı ve ardından Süloğlu ile Havsa ilçelerinde devam eden 2026 İlçe Danışma Kurulu toplantılarının Uzunköprü ayağı, 12 Mayıs..
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Edirne İl Başkanlığı’nın geçtiğimiz Perşembe günü Lalapaşa ilçesinden başlattığı ve ardından Süloğlu ile Havsa ilçelerinde devam eden 2026 İlçe Danışma Kurulu toplantılarının Uzunköprü ayağı, 12 Mayıs 2026 Salı günü gerçekleştirildi.
Cumhuriyet Halk Partisi Uzunköprü İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen danışma kurulu toplantısı, Uzunköprü Belediyesi Konferans Salonu’nda yoğun katılımla yapıldı.Toplantıya CHP Edirne İl Başkanı Yücel Balkanlı, CHP Uzunköprü İlçe Başkanı Osman Aydın, Uzunköprü Belediye Başkanı Ediz Martin, geçmiş dönem milletvekilleri Okan Gaytancıoğlu, Şadan Şimşek ve Rasim Çakır’ın yanı sıra geçmiş dönem belediye başkanları Enis İşbilen ve Özlem Becan da katıldı.
Ayrıca toplantıda; Pankobirlik Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve S.S. Alpullu Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramis Özgen, Edirne Köy Koop Başkanı Ahmet Erken, Uzunköprü Şoförler Odası Başkanı Kemal Cingöz, geçmiş dönem Sanayi Sitesi Başkanı Hasan Yılmaz, İl Genel Meclisi üyeleri Ata Tülü, Mustafa Üstün ve Ahmet Sarıgül, belediye meclis üyeleri, milletvekili aday adayı eğitimci Mustafa Bezbaş, Hüseyin Erkin, Kadın Kolları Başkanı Menşure Aybek, Gençlik Kolları Başkanı Umut Yılmazlar ile çok sayıda partili ve örgüt üyesi yer aldı.
Divanın oluşturulmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan toplantıda açılış konuşmasını İl Başkanı Yücel Balkanlı yaptı. Daha sonra İlçe Başkanı Osman Aydın, Belediye Başkanı Ediz Martin, geçmiş dönem milletvekilleri Okan Gaytancıoğlu ile Şadan Şimşek, milletvekili aday adayı Mustafa Bezbaş, geçmiş dönem İl Genel Meclis Üyesi Enver Erkan, Hüseyin Erkin, geçmiş dönem Belediye Meclis Üyesi Osman Akgün,Üye Halim Oduncu ve Selim Bekar söz alarak değerlendirmelerde bulundu.
Toplantının ardından CHP Uzunköprü İlçe Başkanı Osman Aydın, ilçe başkanlığının resmi sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Başkan Aydın paylaşımında, danışma kurulunun partinin birleştirici gücü ve demokratik geleneğinin önemli bir göstergesi olduğunu belirterek, toplantıya katılan tüm partililere teşekkür etti.Aydın açıklamasında, ortak akıl ve dayanışma ruhunun en üst seviyede sergilendiği buluşmanın, yereldeki başarıları daha ileriye taşıma ve halkın sesi olma kararlılığını güçlendirdiğini ifade ederek şu ifadelere yer verdi:“Geçmişin tecrübesini bugünün enerjisiyle birleştirerek Uzunköprü’de hep birlikte çalışmaya devam edeceğiz. Gücümüz birliğimizden, enerjimiz örgütümüzden.”



YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)